Romantiek op de werkvloer: welke plek leent zich het best voor seks met een collega?

de favoriete plekken voor seks op de werkvloer elitedating.nl
  • 61% van de Nederlandse singles zou graag een keer seks willen hebben op de werkvloer
  • 55% is weleens verliefd geweest op een collega
  • 40% heeft weleens een date gehad met iemand van werk
  • Een op de drie heeft een relatie (gehad) met een collega

Seks op de werkvloer is een van de meest voorkomende seksuele fantasieën. Maar wat als het werkelijkheid wordt? De nieuwe studie van datingsite ELITEDATING onthult de favoriete plekken voor seks op de werkvloer voor Nederlandse singles.

Daten met collega geen probleem

Hoewel het combineren van werk en de liefde problematisch kan zijn, zou 72% van de ondervraagden zonder problemen op een date gaan met een collega. Als het om een leidinggevende of baas gaat, zou slechts 42% van deelnemers hiermee akkoord gaan. De grootste reden om het niet te doen is om te voorkomen dat privézaken het werk op enige manier kunnen beïnvloeden (39%).

Verder blijkt uit de enquête dat 40% weleens een date heeft gehad met een collega, terwijl andere het liever bij flirten houden (55%). Ruim de helft van de singles (55%) geeft aan weleens verliefd te zijn geweest op een collega en een op de drie heeft een romantische relatie gehad met iemand in hetzelfde bedrijf.

Twee op de drie singles heeft seksuele fantasieën over collega’s

Hoe denkt Nederland over het bedrijven van de liefde op het kantoor? De meerderheid van de vrijgezellen fantaseert over een erotisch avontuurtje op het kantoor. Maar liefst 63% van de deelnemers geeft aan weleens een seksuele fantasie over een collega te hebben gehad. Van degene die hierover dagdromen, is voor 46% deze droom ook daadwerkelijk uitgekomen.

Welke plek is favoriet? Daar zijn de meningen over verdeeld.

In tegenstelling tot de mythe dat de kopieermachine de spannendste plek is voor een erotisch avontuur, staat het eigen bureau voor zowel voor mannen (34%) als vrouwen (42%) met stipt op nummer één, gevolgd door de toiletten en de lift.

Bij sommige mannelijke singles gaat de liefde door de maag: 10% ziet het wel zitten de liefde te bedrijven in de keuken. De vrouwen kiezen liever een plek die je veilig op slot kan doen: de vergaderruimte staat met 13% op de vierde plek.

De minst aantrekkelijke ruimte voor zowel mannen als vrouwen om seks te hebben op de werkvloer zijn de rookruimte en de kopieerruimte.

Over de auteur: EliteDating Redactie

Dit artikel is voor u geschreven door de redactie van EliteDating.

Bekijk meer artikelen geschreven door de EliteDating Redactie