Datingsite ELITEDATING lanceert nieuwe TV-campagne

Berlijn, 22.04.2013 – Met het centrale thema “Voor singels met niveau” heeft ELITEDATING haar nieuwe TV-campagne gelanceerd. De boodschap komt voort uit de identificatie van behoeftes van de huidige doelgroep. In de nieuwe commercials worden de meest typerende vragen met betrekking tot online dating voor hoger opgeleiden van middelbare leeftijd, beantwoord. Voor wie is onze service bedoeld? Wie zijn er bij ons aangemeld? En wat is het niveau van de aanwezige profielen?

ELITEDATING zet in op verwachtingspatroon moderne single

In vier spots, met een variërende lengte tussen de 10- en 15 seconden, zijn een single vrouw, ofwel een single man te zien, die hun verwachtingen met betrekking tot online dating tot uiting brengen. Beiden hebben duidelijke voorstellingen over welke kenmerken een goede datingsite behoort te hebben, en spreken deze uit in de vorm van een testimonial.

“Wij willen met deze campagne uitleggen dat hoge verwachtingen van onze leden door ELITEDATING beantwoordt worden, tegelijkertijd proberen we onze merkwaarde verder te benadrukken. De spots liggen dicht bij de realiteit en geven op een sympathieke wijze de hoge eisen weer die onze leden hebben”, aldus Peter Gamelkoorn, verantwoordelijke voor onder andere de Nederlandse markt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Richt deze aan [email protected]

Over de auteur: EliteDating Redactie

Dit artikel is voor u geschreven door de redactie van EliteDating.

Bekijk meer artikelen geschreven door de EliteDating Redactie